nl
Taal switcher Taal switcher
Menu

Visuele identiteit

Een herkenbaar logo, ondersteund door onderscheidende brand assets, zoals een kleurenpalet, vormen, typografie en illustraties, vormen samen een visuele identiteit: de beeldende vertaling van jouw unieke, scherpe merkpositionering. Hierbij brengen we het merkstrategisch karakter tot leven en leggen we de visuele fundering voor je merk.

Meer dan een logo

Een merk is veel meer dan een logo. Sterker nog: een design is pas écht goed als je het merk herkent wanneer je het logo weglaat. Je herkent het aan het unieke karakter, verbeeld in een unieke taal van vormen, spreekstijl, uitvoering en toepassing van beeld, enzovoort. Dit leggen we voor je vast in een praktisch document: het brandbook.

Future-proof

Door te kiezen voor een krachtig en uniek idee dat aan de basis ligt voor een merkidentiteit, blijft deze relevant en onderscheidend. En een grote plus: een sterke identiteit laat zich ook uitstekend doorvertalen tot andere uitingen waar een merk zichtbaar is. Denk aan social content, een website, POS materiaal, handelspresentaties. Zo kunnen alle partijen die voor het merk vanuit een brandbook makkelijk een eenduidig verhaal vertellen.

Neem contact op

Is jouw merk ook toe aan een impactvolle product restyling? Of wil je gewoon even sparren? Pieter en Tessa helpen je graag! Neem gerust even contact op.