Menu

Case

Kruidvat

Te lief om te laten staan!

Expertises

Packaging illustratie

Tags

private label baby

Als je verbinding wil maken met jonge ouders, zijn er twee belangrijke ingrediënten: vertedering en vertrouwen. Dit vrolijke design voor de Babyverzorgingslijn van Kruidvat heeft beide in zich.

Als je verbinding wil maken met jonge ouders, zijn er twee belangrijke ingrediënten: vertedering en vertrouwen. Dit vrolijke design voor de Babyverzorgingslijn van Kruidvat heeft beide in zich.

De handgetekende diertjes hebben de hoofdrol en vertellen subtiel het verhaal van elk individueel product. Mild, zacht en schattig, maar met karakter. Als je voor het schap staat, is het één vrolijke iconische dierenfamilie. Je zou ze bijna gaan verzamelen.

De uitstraling is kwalitatief en wekt vertrouwen bij jonge ouders. En dat is belangrijk, want die willen het beste voor hun kindje. De verpakking roept nog een heel prettige emotie op: die van ‘ahhhh wat lief!’. De diertjes vragen er gewoon om meegenomen te worden naar huis. Ze zijn zelfs leuk genoeg om cadeau te doen.

De mintgroene kleurstelling van de verzorgingslijn geeft het schap echt een eigen gezicht. Door het contrast met het verder overwegend wit en geel schap, vormt het design een mooi blok. De illustraties zijn van veraf zichtbaar en raken je gewoon in je hart. Eenmaal dichtbij hebben de schattige diertjes een heel eigen karakter. Bijna net zo leuk als je eigen baby.

Kortom, dit iconische design vertedert én valt op. De verpakkingen hebben daardoor echt stopping power. Bovendien heeft het de kwalitatieve uitstraling waar (de vrienden en familie van) ouders naar op zoek zijn. Dit design brengt alle babyproducten cross-category samen – van wattenstaafjes tot voeding, van speentjes tot shampoo. Shoppen maar!

Ahhh wat lief!

De uitstraling is kwalitatief en wekt vertrouwen bij jonge ouders. En dat is belangrijk, want die willen het beste voor hun kindje. De verpakking roept nog een heel prettige emotie op: die van ‘ahhhh wat lief!’. De diertjes vragen er gewoon om meegenomen te worden naar huis. Ze zijn zelfs leuk genoeg om cadeau te doen.

Een mintgroen blok in het schap

De mintgroene kleurstelling van de verzorgingslijn geeft het schap echt een eigen gezicht. Door het contrast met het verder overwegend wit en geel schap, vormt het design een mooi blok. De illustraties zijn van veraf zichtbaar en raken je gewoon in je hart. Eenmaal dichtbij hebben de schattige diertjes een heel eigen karakter. Bijna net zo leuk als je eigen baby.

De hele lijn vertedert en valt op

Kortom, dit iconische design vertedert én valt op. De verpakkingen hebben daardoor echt stopping power. Bovendien heeft het de kwalitatieve uitstraling waar (de vrienden en familie van) ouders naar op zoek zijn. Dit design brengt alle babyproducten cross-category samen – van wattenstaafjes tot voeding, van speentjes tot shampoo. Shoppen maar!

Genomineerd!

Op 14 februari vond de jurering plaats van de NL Packaging Awards. Het deelnemersveld was erg sterk en van de 141 inzendingen kon de jury maar een beperkt aantal nomineren voor een Award.Kruidvat Baby zit erbij, gefeliciteerd!
Genomineerd! Pijl
I'd go for it! Pijl

Get in touch

Is your brand ready for an impactful product restyling? Or would you prefer to simply discuss your ideas with us? Pieter and Tessa would love to help! Feel free to contact us.

Meer cases