Loving happy pets!
Iedere propositie een eigen kwaliteitsniveau en verkoopkanaal:
- Black Line (voorheen Pets Unlimited c.q. Best For Your Friend): speciaalzaakkwaliteit tegen schappelijke prijzen in supermarktkanaal;
- Naturefood: de verwachte speciaalzaakkwaliteit tegen scherpe prijzen in specialistisch kanaal;
- Z-Line: een fun productrange met vertrouwde kwaliteit tegen schappelijke prijzen in value-retail kanaal.
Het verenigen van Rosewood met de verschillende merken en lijnen van Dayes vraagt dus om een zorgvuldige, strategische aanpak waarbij er én eenduidigheid ontstaat en tegelijkertijd géén vervreemding voor de consumenten van de bestaande merken. En hoe creëer je synergie tussen alle productlijnen én behoudt je de ruimte om ze allemaal een eigen propositie te laten houden?
“Dat onze verpakkingen lange tijd sterker zijn geweest dan het merk, zegt veel over de kwaliteit die Brum levert. Ze luisteren, denken mee en verrassen ons altijd met uiteenlopende versies die ons meenemen in hun denkproces en overwegingen. We zijn er dan ook van overtuigd dat we met de vernieuwde, uniforme en frisse look & feel van het merk Rosewood, beter in staat zijn om onze boodschap uit te dragen, herkenning te realiseren en zodoende het hart van menig huisdierliefhebber te veroveren.”
- Lindsay Hübner, Brand Manager Pet Care
Team
Strategie:
Lisa van Diemeren
Design: Jon Sonneveld
Artwork: Vijay Sardjoe, Nancy Prins
Project management: Pieter Steenaert
Marketing agency: The Brave New Now